himlensbarn.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Publicerad 2014-12-26 00:40:14

Sv: Åh, jag glömde svara dig när din kommentar låg mitt bland alla tävlingskommentarer. Synd att du inte vann, ville nästan att du skulle göra det haha... :D

Wow, Ecuador!!! Och fyra månader!? Sjukt häftigt!! Vill också hahaha :D När bär det av? Och kommer man kunna läsa om det på denna bloggen eller något, tycker det är så kul att läsa när folk är ute och reser! Kan tänka mig att det är skönt efter studenten, hoppas du hade en underbar dag när det äntligen var dags? :D

Med mig är det bra, men nu är det återigen jag som sitter med plugg upp över öronen... Pluggar ju på högskolan nu och har flyttat till studentlägenhet i Skövde där jag trivs himla bra! Blir inte så mycket tid för fotandet eller bloggen tyvärr men men...

Kram på dig!

Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Publicerad 2014-12-29 19:17:01

Sv: Haha, ja, sådär kände jag också för ett år sedan!! Hur kommer det sig att du åker till Ecuador av alla ställen? Otippat värre! Men det verkar vara ett fantastiskt land. Machu Picchu i grannlandet Peru har du säkert koll på, min bror har varit där och verkar helt otroligt. Men skönt att resa iväg med en grupp, haha, även om det är danskar... Det ska nog gå bra!! Wow, volontärarbeta skulle jag också verkligen vilja göra.

Det är klart, det förstår jag! Idén med instagram låter perfekt, måste följa dig där då!! Åhh, förstår ditt problem... jobbigt. Vet inte om det finns någon bra lösning dock, men har du många minneskort med dig, se till att ha en vattentät och slagtålig minneskortväska! GoPro låter underbart att ha med!

Grymt!! Vi hade också sol studentdagen, så himla härligt, fast dagen hade nog inte blivit sämre med lite regn för den lyckan går ju inte att rubba! Hahaha, så är det med tid, känner nästan fortfarande så. Känns som att dagen var igår men ändå så länge sedan, så konstigt...

Vad skönt med jobb och ingen arbetslöshet. Haha, ja, kunder kan vara bedrövliga ibland. ;)

Ja, verkligen! Det är skönt att ha flyttat och skapat upp något helt nytt som verkligen är bara ens eget liv. Vi är bara 4 tjejer i klassen och vi har verkligen hittat varandra, resten av klasskompisarna är också jäkligt schyssta! Kul att få bo i egen lägenhet med egen inredning överallt med. :) Ja, faktiskt skönt att komma ifrån Göteborg, Skövde är en riktigt mysig stad och så himla gött att ha nära till allt.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela